środa, 23 kwietnia 2014

Czym jest DoGry?

Czym jest dogry.pl?
Dogry.pl jest bezpłatną platformą gier MMO, dzięki której możesz zdobywać pkt. i wymieniać je na doładowania do gier.

Czym są pkt.?
Walutą serwisu są pkt. które zbierasz wykonując różne akcje. Zebrane pkt. wymieniasz na doładowania do gier w które grasz. Nie grasz w żadną grę? Żaden problem. Zbieraj pkt. a w odpowiednim momencie wymienisz je na doładowanie.

Jak zbierać pkt.?
Pkt. zbierasz na wiele możliwości. Najprostsze z nich to wykonywanie zadań w grach. Jeżeli wykonasz zadania to masz możliwość zdobycia pkt. poprzez zadawanie pytań, udzielanie odpowiedzi i wiele innych które znajdziesz w zakładce 'zdobywaj pkt.' dostępnej dla zalogowanych użytkowników.

Na co mogę wymienić pkt.?
Pkt. możesz wymienić na doładowanie do gry w którą grasz i jest dostępna w serwisie dogry.pl

Czy to naprawdę działa?
Tak, ja wymieniłem już kilka razy 1999 punktów na doładowanie do World of Tanks.

Ile czasu zajmuje zebranie 1999 punktów?
W zależności od naszej aktywności, najkrótszy czas ile mi się udało to tydzień, ale myślę, że gdzieś tak 2 tygodnie maks.

(Najważniejsze pytanie) Czy to legalne?
Tak, jest to w 100% legalne. Działa to na zasadzie zarabiania z reklam. Twórcy strony zarabiają pieniążki z reklam, wykupują kupony PaySafeCard i wysyłają tym, którzy zdobyli daną ilość pkt.

Nie dostałem punktów za xxx grę/pytanie/odpowiedź, czekałem xxx. Czemu?
Moderatorów jest mało, a użytkowników około 100k. Poczekaj, a jak nie dostaniesz po tygodniu czasu, napisz do supportu.

Pora, żebyś się zarejestrował, rejestrując się z mojego reflinka, dostaniesz 30 pkt więcej:



Jak zdobywać puntky?
Patrz na post poniżej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz